Banner 980x90

Jelgavas pilsētas pašvaldība sākusi aptauju par pakalpojumu kvalitāti

Jelgava24.lv
Jelgava24.lv

Pašvaldība tās mājaslapā sākusi aptaujāt Jelgavas iedzīvotājus, lai noskaidrotu pilsētas Klientu apkalpošanas centra darba vērtējumu, aģentūra LETA uzzināja Jelgavas pilsētas pašvaldībā.

Aptaujas mērķis ir pilnveidot un uzlabot pašvaldības sniegto pakalpojumu kvalitāti iedzīvotājiem.

Pašvaldība šādu apmeklētāju anketēšanu veic jau kopš 2005.gada. Lai varētu pilnveidot tās sniegto pakalpojumu kvalitāti, respondentam ir iespēja sniegt savus ieteikumus Klientu apkalpošanas centra darbības uzlabošanai.

Anketu iespējams aizpildīt Jelgavas pašvaldības mājaslapā "jelgava.lv".

 

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)