"220.lv": E-tirdzniecībā vērojama stabila izaugsme; pieaug mājsaimniecības preču pārdošana
Viņa norāda, ka, iedzīvotājiem arvien biežāk izvēloties iepirkties internetveikalos, palielinās arī viņu iepirkuma groza apjoms. To nosaka vairāki faktori - interneta veikalus neierobežo ekspozīcijas plašums, tādējādi tiek sekmēts plašs preču klāsts. Tāpat internetveikali spēj piedāvāt lielāku zīmolu dažādību, kā arī cenu daudzveidīgumu.
Viens no preču segmentiem, kur pēdējā gada laikā novērots ievērojams pārdošanas apjoma pieaugums, ir mājsaimniecības preces, kuru pārdošanas apjomi vienību skaitā ir vairāk nekā dubultojušies, salīdzinot ar gadu iepriekš.
Jau vēstīts, ka pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2015.gada 1.janvāra līdz 2015.gada 31.decembrim, "Pigu Latvia" apgrozījums sasniedza 25,512 miljonus eiro, kas, salīdzinot ar 2014.gadu, kad apgrozījums bija 16,454 miljonus eiro, ir par 55% vairāk. Uzņēmums 2015.gadā nopelnīja 125 525 eiro, bet 2014.gadā - 77 608 eiro.
Tāpat ziņots, ka "Pigu Latvia" mainīja finanšu gadu. Uzņēmuma finanšu gads būs no 1.aprīļa līdz nākamā gada 31.martam.
"Pigu Latvia" apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī bija 5,981 miljons eiro un cieta 95 143 eiro lielus zaudējumus.
SIA "Pigu Latvia", kas līdz 2013.gada 11.martam darbojās ar nosaukumu "220.lv", dibināta 2005.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 554 904 eiro. "Pigu Latvia" iekļauta Lietuvas e-komercijas uzņēmumu grupā "Pigu".
"Pigu" uzņēmumu grupa ir Baltijas e-komercijas tirgus līderis, kuram pieder interneta veikali Lietuvā, Latvijā, Igaunijā un Somijā.
Uz sarakstu