Banner 980x90

Padomi cilvēkiem, kuri vēlas iesaistīties tiešajā tirdzniecībā un gūt tajā panākumus

Mūsdienu nepārtraukti mainīgajā ekonomiskajā situācijā kļūt par tiešās tirdzniecības aģentu ir populārs veids, kā gūt papildu ienākumus. To apliecina arī Latvijas Tiešas Tirdzniecības asociācijas dati, proti, 2014.gadā, cilvēku skaits, kuri iesaistījušies tiešajā tirdzniecībā, ir palielinājies līdz vairāk nekā 43 000.

Ikviens var iesaistīties tiešajā tirdzniecībā, bet, lai gūtu tajā panākumus, ir jāpiemīt noteiktām īpašībām, zināšanām un centībai. "Herbalife" sniedz padomus tiem cilvēkiem, kuri vēlas iesaistīties tiešajā tirdzniecībā un būt veiksmīgi šajā jomā. Pirms sāc - uzzini tik daudz informācijas, cik iespējams Pirms kļūt par tiešas tirdzniecības aģentu, ir jānoskaidro, kā šis bizness darbojas - kāds ir šī biznesa darbības mehānisms, kāda ir tiešās tirdzniecības aģenta loma un atbildība, kā arī nedrīkst aizmirst apsvērt visus "par" un "pret".

Kad esi iepazinies ar tiešās tirdzniecības darbības mehānismu, izpēti konkrēto uzņēmumu, kuras labā tu vēlētos strādāt. Tas nozīmē iepazīties ar uzņēmuma noteikumiem, līguma nosacījumiem un uzņēmuma piedāvāto produktu klāstu. Lai uzzinātu vairāk un gūtu personīgāku ieskatu, ir svarīgi aprunāties ar kādu, kurš jau strādā tavā izvelētajā uzņēmumā – jautā un tu iegūsti atbildes. Šī ir iespēja pārliecināties, ka šī kompānija īstā un piemērotākā vieta tev. Pārbaudi produktus pats un pārdod tikai to, par ko esi pārliecināts. Tu nevari pārdot produktu, ja tam netici – tavs klients sajutīs to. Tas ir viens no iemesliem, kāpēc, pirms iesaisties tiešās tirdzniecības jomā un piedāvā klientam iegadāties produktu, noteikti pamēģini tos pats – uzzini un izproti, kāds ir produkta sniegtais efekts un ieguvums, produkta lietošanas nosacījumi, produkta sastāvdaļas, papildu produkti produktu sērijā, noteikti noskaidro par produktam veiktajiem klīniskajiem pētījumiem (ja tādi ir) un produkcijas iegūtajiem sertifikātiem. Tev ir jābūt informētam par katru svarīgāko detaļu. Tev ir jātic produktam, ko tu grasies pārdod.

Visbeidzot, ja tev patika produkti un tavas izvēlētās kompānijas darba kultūra, iesaisties un kļūsti par tiešās tirdzniecības aģentu. Prasmes ir svarīgas – regulāri uzlabo tās Ne visi cilvēki ir piemēroti šim darbam, taču to ir iespējams mainīt, uzlabojot prasmes. Ir jāpiemīt vai jāapgūst noteiktas prasmes, lai kļūtu par veiksmīgu tiešās tirdzniecības aģentu. Galvenās prasmes, kam jāpiemīt tiešās tirdzniecības aģentam, ir lieliskas komunikācijas spējas, aizrautīga attieksme pret produktiem, aktivitāte, uzņēmējdarbības prasmes un ētiskums.

Neaizmirsti, ka pie savām prasmē ir regulāri jāstrādā, pat tad, ja jūties pārliecināts par sevi. Jo vairāk pieredzes un zināšanas aģents iegūst, jo labāk viņš veic savu darbu. Pirmkārt, mācies no tiem, kuri ir tev apkārt un ir iesaistīti šajā biznesā. Mācies no līderiem un viņu pieredzes. Otrkārt, izmanto iespēju apmeklēt uzņēmuma organizētos seminārus un apmācības, kā arī mācīties no nozares speciālistiem. Treškārt, esi komandas spēlētājs - apmeklē grupas tikšanās, klausies, dalies savās zināšanās, pieredzē un izaicinājumos. Izmanto visas iespējas, lai iegūtu jaunas zināšanas - tas palīdzēs sasniegt mērķus un noteikti atmaksāsies.

Pirmos klientus meklē sev apkārt Sākumus vienmēr ir sarežģīts un visbiežāk tas ir saistīts ar pirmās klientu bāzes izveidi. Kur doties, ar ko sākt un ko teikt – šie ir visbiežāk uzdotie jautājumi par pirmo klientu loku. Ir jāsāk ar tuvākajiem cilvēkiem sev apkārt – draugiem, radiem un paziņām. Paplašināt klientu loku, nozīmē dalīties ar rekomendācijām – palūdz draugiem, radiniekiem un paziņam, lai viņi dalās ar atsauksmēm savu draugu un paziņu vidū. Palielini savu klientu tīklu no cilvēka uz cilvēku - tā tu izveidosi pirmo klientu bāzi. Komunikācijā ar klientiem, izplatīta kļūda ir apsolīt neiespējamo – nekad neapsoli to, kas ir neiespējams un esi reālistisks, patiess. Iepazīstini klientu ar informāciju par kompāniju un produktiem, ko tu piedāvā. Izmanto tikai pārbaudītu informāciju un nemelo. Pirms dodies pie klienta, apdomā, kādi jautājumi varētu tikt uzdoti. Protams, ja tu šajā jomā un kompānijā esi tikai neilgu laiku, tu vari nezināt atbildes uz visiem jautājumiem. Šādos gadījumos labāk nesniedz nepareizu atbildi. Pieraksti jautājumus, noskaidro precīzas atbildes un pēc tam - sagatavo atbildes saviem klientiem. Panākumu atslēga - motivācija un klientu serviss Labākā motivācija ir rezultāts. Ja redzēsi rezultātu (t.i. veiksmīgu darījumu), būsi motivēts turpināt strādāt pie nākamajiem darījumiem, kā arī domāsi, kā pārdot labāk. Ikkatram tiešās tirdzniecības aģentam ir svarīgi nodrošināt izcilu klientu servisu. Tas iekļauj: pieklājīgu komunikāciju, skaidrojumu un atbildes uz uzdotajiem jautājumiem, zinošu pieeju (nodrošināt precīzu informāciju par produktu un kompāniju), punktualitāti (tikšanās reizēs, produktu piegādāšanā utt.), kā arī ētisku pieeju biznesam (bez krāpniecības, nepārbaudītas un neprecīzas informācijas, kā arī līdzīgām darbībām, kas var apdraudēt tavu biznesu).

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)