Banner 980x90

Ozolnieku novadā darbu sācis valsts un pašvaldības vienotais klientu centrs Salgalē

Valmiera24.lv
Foto: Valmiera24.lv

Šonedēļ Ozolnieku novada Salgales pagasta pārvaldes ēkā "Vīgriezes" darbu sācis valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs, aģentūra LETA uzzināja Ozolnieku novada pašvaldībā.

Šajā centrā iedzīvotājiem ir pieejamas klientu apkalpošanas speciālista konsultācijas par astoņu valsts iestāžu - Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Nodarbinātības valsts aģentūras, Uzņēmumu reģistra, Valsts zemes dienesta, Lauku atbalsta dienesta un Valsts darba inspekcijas - pakalpojumiem.

Šo valsts iestāžu publiskos pakalpojumus, līdzīgi kā iepriekš, var saņemt arī iestāžu nodaļās/klientu apkalpošanas centros, un Salgales centrā pieejami arī pašvaldības pakalpojumi.

Šogad ir sākta valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru izveide novadu nozīmes attīstības centros. Pakalpojumu centri darbosies uz pašvaldību bāzes saskaņā ar vienotiem principiem, vienkopus nodrošinot klientiem gan pašvaldību, gan noteiktus valsts iestāžu pakalpojumus. Centru izveides mērķis ir ekonomēt iedzīvotāju resursus, laiku un padarīt valsts iestāžu pakalpojumus pieejamākus.

Centra darba laiks ir tāds pats kā pašvaldības darba laiks.

Kā ziņots, trešdien, 4.novembrī, piedaloties vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministram Kasparam Gerhardam (NA) un novada pašvaldības vadībai, Auces novada domes ēkas pirmajā stāvā svinīgi tika atklāts Auces Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centrs, aģentūra LETA uzzināja Auces novada pašvaldībā.

Ar šā centra atklāšanu Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija turpina pakāpenisku 66 klientu apkalpošanas centru atvēršanu un līdz gada beigām šādi centri durvis vērs visā Latvijā, nodrošinot iedzīvotājiem iespēju pašvaldības un noteiktus valsts pakalpojumus saņemt vienkopus - ātrāk, ērtāk, izdevīgāk, pauda valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru komunikāciju konsultante Zane Onkele.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)