Banner 980x90

"Latvijas Piens" apgrozījums pirmajā pusgadā sasniedzis gandrīz 10 milj.latu

Trīs Latvijas zemnieku kooperatīviem - Trikāta KS, Dzēse un Piena Partneri KS - piederošais uzņēmums SIA "Latvijas Piens", kas apvieno vairāk nekā 600 Latvijas piensaimniekus, šī gada pirmajos sešos mēnešos sasniedzis 9,9 milj. latu apgrozījumu. Uzņēmuma pusgada provizoriskā peļņa ir 37 tūkst. latu.

"Šī gada pirmā puse uzņēmumam ir bijusi veiksmīga - realizētas vairākas nozīmīgas aktivitātes atbilstoši nospraustajiem mērķiem un bijuši arī pirmie sasniegumi, kas apliecina stratēģiskās virzības pamatotību. Pie nozīmīgākajiem biznesa sasniegumiem vērts minēt jaunā produktu zīmola Pats ražošanas uzsākšanu un ieviešana lielākajos veikalu tīklos. Tāpat būtiska ir Trikātas līnijas sortimenta atjaunošana un ražošanas apjomu ievērojama palielināšana. Kopumā šobrīd pārstrādājam 5500 tonnas svaigpiena mēnesī un joprojām turpinām palielināt pārstrādes apjomus," stāsta SIA "Latvijas Piens" valdes priekšsēdētājs Raimonds Freimanis.

"Siera tirgum ir attīstības potenciāls gan runājot par eksporta iespējām, gan arī Latvijas iekšējā tirgū. Patlaban situācija ir atbilstoša jaunu produktu izstrādei un ieviešanai. Latvijā daļā siera kategoriju nav pārstāvēti Latvijas ražotāji un piedāvājumā ir tikai importēti produkti, tāpēc mūsu mērķis ir piedāvāt analogus, kas ražoti Latvijas ražotnē un no Latvijā ievākta piena," uzsver Freimanis, papildinot, ka "jūlija vidū Latvijas Piens ražotne Jelgavā saņēma arī ļoti nozīmīgu sertifikātu bioloģisko produktu ražošanai, kas ir būtisks ražotnes novērtējums un dos iespēju attīstīt plašāk arī mūsu bioloģisko sieru sortimentu."

Patlaban Latvijas Piens ražo gan sieru, gan arī industriālos produktus - vājpiena koncentrātu un krējumu, galvenokārt, paredzētus eksporta tirgum. Eksports industriālo produktu jomā sastāda 98% no saražotā apjoma, savukārt patēriņa produktu jomā - 17%. Latvijas Piens produkti tiek eksportēti uz 7 valstīm - Lietuvu, Igauniju, Ukrainu, Vāciju, Slovākiju, Lielbritāniju, Izraēlu.

Pirktākie Latvijas Piens produkti Latvijā šī gada pirmajā pusgadā bijuši klasiskie Holandes un Krievijas siers. Savukārt lielākais pieaugums no pircēju puses bijis tieši pēc siera Trikentālers – salīdzinājumā ar iepriekšējā gada rezultātiem pārdošanas apjomi pieauguši par 58%.

Par SIA "Latvijas Piens"

Latvijas Piens ir trīs Latvijas zemnieku kooperatīviem - Trikāta KS, Dzēse un Piena Partneri KS - pilnībā piederošs uzņēmums, kurā apvienojušies vairāk nekā 600 Latvijas piensaimnieki. Izveidotā siera ražotne darbojas kopš 2012. gada decembra. Latvijas Piens mērķis ir efektīvi pārstrādāt Latvijā ražotu pienu augstas kvalitātes produktos, stabilizēt situāciju piena nozarē valstī, kā arī nodrošināt garantētu iepirkumu un iespējami labāko cenu kooperatīvu biedru saražotajam pienam.

Kopuzņēmums vēlas veicināt labklājību laukos, audzēt lepnumu par pašu paveikto un radīt pienesumu valsts ekonomikai. Mērķus Latvijas Piens realizē, ieguldot darbu un zināšanas izcilu produktu izveidē un ražošanā.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)