Banner 980x90

Katrs piektais iedzīvotājs atzīst "Hesburger" par iecienītāko ātrās ēdināšanas restorānu

Lielākā Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde "Hesburger", ir veikusi ikgadējo Latvijas iedzīvotāju aptauju par ēšanas paradumiem un ātrās ēdināšanas nozares tendencēm. 

Aptaujā noskaidrots, ka katrs piektais Latvijas iedzīvotājs uzskata "Hesburger" par iecienītāko ātrās ēdināšanas restorānu tīklu Latvijā.

Pēc rudenī veiktās aptaujas noskaidrots, ka regulāri "Hesburger" restorānus apmeklē 15% Latvijas iedzīvotāju. Par "Hesburger" apmeklēšanas galvenajiem kritērijiem klienti atzīst ērtās restorānu atrašanās vietas, ēdiena kvalitāti, cenu, kā arī īso pasūtījumu gaidīšanas laiku. Visbiežāk Latvijas iedzīvotāji izvēlas apmeklēt ātrās ēdināšanas restorānus pēkšņa izsalkuma apmierināšanai (64%), maltītes ieturēšanai ar ģimeni ārpus mājām (23%) un laika pavadīšanai ar draugiem (19%). Salīdzinot ar pērno gadu novērojama tendence, ka pieaug to klientu skaits, kas apmeklē ātrās ēdināšanas restorānus kopā ar ģimeni.

Turpina Ieva Salmela, "Hesburger" attīstības direktore Baltijas valstīs: "Ātrās ēdināšanas nozarē pastāv augsta konkurence. Tas nozīmē, ka mums ir rūpīgi jāieklausās mūsu klientu vēlmēs, jāanalizē nākotnes tendences un jāpilnveido mūsu darbība tā, lai klientiem piedāvātu arvien kvalitatīvāku servisu. Veicot ikgadējo klientu aptauju, mēs spējam izprast mūsu klientu vajadzības, kas tādējādi palīdz attīstīt mūsu darbību un pilnveidot darba kvalitāti, atbilstoši viņu vēlmēm. Mēs redzam, ka šobrīd klientiem ātrās ēdināšanas nozarē ir svarīgs tieši ātrums un pieejamība. Lai to nodrošinātu arī turpmāk, mēs turpināsim strādāt pie darbības efektivitātes palielināšanas un restorānu tīkla paplašināšanas Latvijā arī nākamgad, tajā pašā laikā saglabājot augstu kvalitāti un izdevīgumu."

Kopumā par svarīgākajiem kritērijiem ātrās ēdināšanas restorānu izvēlē respondenti atzinuši to atrašanās vietu, izdevīgas cenas, ātru un kvalitatīvu apkalpošanu, īpašos piedāvājumus un izejvielu kvalitāti. Ir svarīgi atzīmēt, ka patērētājiem aizvien svarīgāka kļūst informācijas pieejamība par ēdienu sastāvdaļām.

Lai noskaidrotu šī brīža ātrās ēdināšanas nozares tendences un tās nākotnes attīstību, "Hesburger", sadarbībā ar sociālo pētījumu centru "Socio Uuringukeskus" šī gada rudenī veica ikgadējo Latvijas iedzīvotāju aptauju. Šajā aptaujā piedalījās 1001 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 49 gadiem gan no Rīgas, gan reģioniem.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)