Akcijā "Garšas tūre Jelgavā" šogad piedalījies 81 dalībnieks

Lielākais akcijas suvenīra saņēmēju skaits konstatēts februārī, kas sakrīt ar akcijas sākumu un Starptautisko Ledus skulptūru festivālu, kas norisinājās Jelgavā. Pēc tam apmeklētākais bijis maijs, kad pilsētā norisinājās daudzi pasākumi - vasaras tūrisma sezonas atklāšana, Starptautiskais smilšu skulptūru festivāls, Jelgavas 750 gadu jubilejas svinības. Šajā laikā pilsētā bija vērojams tūristu skaita pieaugums, informēja Ozoliņa.
Akcija pilsētā norisinājās jau trešo reizi. Pirmo reizi tā tika organizēta 2013.gadā, un tās laikā īpašo Jelgavas gardēža suvenīru saņēma 111 akcijas dalībnieki. 2014.gadā organizētajā akcijā suvenīru saņēma 66 dalībnieki, informēja Ozoliņa.
Trijos akcijas gados vislielākais tās dalībnieku skaits bijis pirmajā gadā. Šo tendenci Ozoliņa skaidro ar to, ka akcijā piedalās ne tikai pilsētas viesi, bet arī vietējie iedzīvotāji. Tie iedzīvotāji, kas akcijā piedalījušies jau pirmajā gadā, nākamajos, iespējams, vairs nepiedalās, jo akciju jau iepazinuši, bet tās pamatideja nemainās.
"Cilvēku interese par akciju arī šogad bijusi liela, un iespēju nobaudīt Jelgavas pilsētas īpašos ēdienus un dzērienus, kā arī saņemt uzņēmumā "Keramika LV" ražoto trauciņu labprāt izmantoja gan pilsētas iedzīvotāji, gan viesi. Arī iesaistītie uzņēmēji atzinīgi novērtē dalību akcijā, jo tā ir iespēja piesaistīt klientus, kā arī iegūt lielāku atpazīstamību," informēja Ozoliņa.
Viņa sacīja, ka, ņemot vērā akcijas nosacījumu, ka ēdieni un dzērieni jānobauda dažādās vietās, katrs no ēdināšanas uzņēmumiem akcijas laikā tika apmeklēts aptuveni vienādā skaitā. Pēc pašu uzņēmēju novērojumiem, apmeklētāju skaits visās akcijas vietās ir bijis līdzīgs.
Lai saņemtu īpašo gardēža suvenīru, akcijā "Garšas tūre Jelgavā" bija jāsaņem akcijas buklets un jāsakrāj zīmodziņi, nogaršojot Jelgavas īpašos ēdienus trīs dažādās vietās - ģimenes restorānā "Hercogs" vai picorānā "Tami-Tami" akcijas dalībnieki tika aicināti baudīt pamatēdienu "Hercoga bura", bet bistro "Silva" piedāvāja desertu "Šarlotes skūpsts". Savukārt krodziņā "Istaba" bija jānogaršo dzēriens "Jelgavas bellini".
"To, ka akcija norisināsies arī nākamgad, vēl pilnībā apgalvot nevar. Vēl tiks rīkotas tikšanās ar uzņēmējiem, lai apspriestu šā gada akcijas rezultātus, un pēc tam varēs zināt, vai akcija norisināsies arī nākamajā gadā," sacīja Ozoliņa.
Akcija "Garšas tūre Jelgavā" norisinājās no februāra līdz maijam.